Post by callatscorreitrin on Mar 6, 2022 17:08:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Guess The Song - Music Quiz ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Guess The Song - Music Quiz IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt meer goud ▞▞▞
▞▞▞ Guess The Song - Music Quiz 2022 version ▞▞▞
Lost Lands 6 Abenteuer tvyi
Guess The Song - Music Quiz Đố vui ieen
Zalig!
Leuk maar heeft wat 60 70 80 & 90 muziek nodig
Hou van dit spel.
MUSIC TRIVIA FOR ALL ◇ Quiz yourself on dozens of music genre: ... Are you always the first one to guess that song playing at a party?
Het is soms echt een uitdaging om sommige nummers te onthouden, maar het is leuk om te proberen
IK HAAT DIT ZO VEEL! Hij blijft zeggen dat er iets mis is gegaan. Ik wou dat ik het een 0 kon geven.
het is een goed denkspel
Heelleuk
Is erg leuk!
Kan wat leuker maar is super!
Leuk spel, werkt prima. Het enige is dat als je een bestaande dagreeks doorbreekt, je een extra dag nodig hebt om de dagreeks te krijgen
Spellen zijn leuk en allemaal, maar als het bevriezen in het midden van het spel blijft gebeuren, ga ik het gewoon verwijderen plz fix Ik zou graag meer sterren geven.
Het is een redelijk goede app. Ik wou dat er meer nummers in de categorieën waren.
Het concept van het spel is goed. Het is een leuke manier om liedjes te raden als je van muziek houdt en om nieuwe liedjes te leren. De game is in het begin ook leuk, maar er zijn maar heel weinig nummers voor elke categorie, dus al snel herhaal je dezelfde nummers steeds weer, zodat het spel saai wordt. Het heeft echt een grotere selectie van nummers nodig.
Een leuk spel kun je uren mee vermaken :-)
Het enige wat ik te zeggen heb is dat ik muziek adem, dus ik HOU VAN DEZE APP! Het is brilliant!
Werkt goed. Een paar korte advertenties.
Het laat me nooit spelen, zegt dat het altijd aan het laden is
Laadt niet eens
Ben dol op het raden van liedjes, hou van de categorieën en de uitdaging is ook fenomenaal dat het aansluit bij face book geweldig, kom maar op hou ervan meer spelers de grootste uitdaging, het was echt de download waard
Heeft een lijst nodig van zangeres zoals swae Lee
Ben je nog geil julia???
IK DENK DAT DE SONG GAME ZO GEWELDIG IS! JE KRIJGT DE NUMMERS WAAR IK VAN HOUD.
Deze game was absoluut een geweldige game om met familie en vrienden op tournee te spelen. Het was erg uitdagend en maar ook een erg leuk spel.
Bangelijk spel voor met twee spijtige is wel dat er weinig liedjes zijn
Leuk spel met de nieuwste hits
Het is zooooooooooo saai
het is goed
het is echt een leuk spel, maar ik denk dat er ook meer soorten liedjes zouden moeten zijn.
8 Rockin 'Mobile Music Trivia Games om dat liedje te benoemen
Traag en heeft veel te veel advertenties
Ik kan het niet op deze telefoon installeren, dus ik ben boos en ik heb gehoord dat het veel advertenties heeftssssssssss en ik oop en ik oop sksksksksksksk
De andere nummers moeten gratis zijn . Voor de rest is het spel heel leuk
Heel leuk spel :-)
T gaat.. Als je nix beters te doen hebt
Het is educatief en helpt bij het leren van liedjes!
meer hints
Omdat het me niet laat spelen
Het is niet het beste quizspel dat ik eerder had gespeeld
Ik vind dit leuk